[Nlnog] Dip in alle transit

Jeroen Wunnink jeroen at easyhosting.nl
Wed May 11 09:19:49 UTC 2011

Voorafgaand zag ik 195.69.145.237 / AS50384 bij ons de max-prefix
trippen op de ams-ix
5 minuten later ging er transit-wise van alles stuk.

Ik krijg 294 prefixes van ze normaal en ze hebben relatief weinig
downstream AS'en, ik gok dus dat zij zelf of een van hun klanten nogal
lekte.

On 5/11/11 10:58 AM, Arjan van der Oest wrote:
> Ik zie een tien minuten geleden ineens vrijwel al m'n transit verkeer inkakken en op hetzelfde moment verkeer via amsix significant toenemen. Diverse mensen op #nlnog rapporteren hetzelfde, vari?rend van Level3 tot cogent, Atom, KPN, etc.
>
> Meer mensen die dit gezien hebben en enige clue hebben wat er aan de hand was? Op dit moment lijkt alles hier normaal.
>
> Arjan

Jeroen Wunnink,
EasyHosting B.V. Systeembeheerder
systeembeheer at easyhosting.nl

telefoon:+31 (035) 6285455              Postbus 48
fax: +31 (035) 6838242                  3755 ZG Eemnes

http://www.easyhosting.nl
http://www.easycolocate.nl