[Nlnog] Nederlandse vertaling rfc 2119

Niels Bakker niels.bakker at ams-ix.net
Thu Mar 26 20:17:11 UTC 2009

On 2009-03-26, at 20:27, Marco Hogewoning wrote:

> 4. De voor opname in de .nl zone file opgegeven nameservers dienen
> vanaf het hele internet bereikbaar te zijn via IPv4 en bij voorkeur
> ook via IPv6.

Ik zie geen reden waarom dit niet aangepast zou kunnen worden in een
"en/of".  Het is wel een beetje typerend voor de manier van denken die
ons ook numerieke subdomeinen voor particulieren bracht.

	-- Niels (beeldt zich een handenwringende SIDN-systeembeheerder in
die nu het databasemodel moet gaan aanpassen)