[Nlnog] help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

Jeroen Wunnink jeroen at easyhosting.nl
Thu Feb 19 08:30:06 UTC 2009

Ha Bert,

Is misschien niet precies wat je zoekt, maar is dit wellicht een optie ?

http://power-supply-units.centralpoint.nl/apc/ap7922/rack-pdu-switched-2u-32a-230v-16c13/

Gaat 1x32A in en levert max. 2x16A per 8 poorten (apart gezekerd) met
max. 10A belasting op een individuele poort.

Jeroen Wunnink,
EasyHosting B.V. Systeembeheerder
systeembeheer at easyhosting.nl

telefoon:+31 (035) 6285455              Postbus 48
fax: +31 (035) 6838242                  3755 ZG Eemnes

http://www.easyhosting.nl
http://www.easycolocate.nl