[Nlnog] Opgelost! Re: help help CEE 32A -> 2 * 16A conversie nodig

bert hubert bert.hubert at netherlabs.nl
Thu Feb 19 11:45:58 UTC 2009

On Wed, Feb 18, 2009 at 05:24:50PM +0100, bert hubert wrote:
> Gelukkig heb ik meer verstand van PowerDNS...
>
> Ik ben er groots ingestonken en heb voor een belangrijk project een 19" rack
> geleverd gekregen met 2 16A CEE stekkers.

Dank voor alle reacties! Deze hebben me een paar dingen duidelijk gemaakt,
te beginnen met het feit dat ik beter kan gaan coden ipv hardware bij
datacenters naar binnen te duwen.

De overweldigende tip was om een "lokale elektroboer" aan zijn jas te
trekken voor een maatwerk oplossing met zekering.

Vanochtend heb ik er een gevonden, en hij levert morgen twee stuks op.
De schoorsteen rookt daar goed op dit moment :-)

Dus hartelijk dank voor jullie hulp!

	Bert

--
http://www.PowerDNS.com      Open source, database driven DNS Software