[Nlnog] meer discussie!

Niels Raijer niels at fusix.nl
Tue Jun 22 14:09:02 UTC 2004

On Tue, Jun 22, 2004 at 03:50:12PM +0200, Arien Vijn wrote:

> Verklaar u nader voor wat de mailing list betreft.

Het concrete voorbeeld kan ik niet meer vinden (dat staat nog op een harde
schijf die ergens ten kantore van Demon moet liggen, waarschijnlijk) maar
het kwam erop neer dat iets dat 'in vertrouwen' en semi-grappig op deze
lijst was gezegd, ineens bij een potentiele klant terechtkwam. Nu had de
persoon in kwestie waarschijnlijk moeten beseffen dat de verspreiding van
deze mailing list best groot is en ik wil er dus ook geen al te groot punt
van maken, vooral omdat de grote verspreiding juist een pluspunt moet zijn
(een van de oorspronkelijke ideeen van de lijst was namelijk om snel
berichten uit te kunnen wisselen als "Bij ons doet Enertel het niet meer
in de regio 043, bij jullie ook?", om maar een willekeurig voorbeeld te
noemen).

Ik geef toe dat mijn grootste zorg het IRC-kanaal is. Het lijkt me echter
niet dat dat onder de hier besproken charter moet gaan vallen.
--
Niels Raijer           |                           "Everyone knows
niels at fusix.nl         |                    that rivers will swell