[Nlnog] meer discussie!

Niels Raijer niels at fusix.nl
Tue Jun 22 13:43:51 UTC 2004

On Tue, Jun 22, 2004 at 03:26:51PM +0200, Boudewijn Visser wrote:

> Ik vind de voorwaarden van NSP-SEC gegeven het doel en doelgroep [en uit
> te sluiten doelgroepen] begrijpelijk, maar voor nlnog , in elk geval
> gezien de discussies van de afgelopen jaren enigzins overkill.
>
> Ik heb in elk geval niet de indruk dat er op nlnog dingen bewust niet
> besproken zijn, of discussies afgebroken/doodgebloed omdat het (informele)
> charter niet is zoals dat van nsp-sec .

Dat laatste niet, maar er zijn mensen die slechte ervaringen hebben met
het bespreken van bepaalde zaken binnen nlnog (waarmee ik, naast de
mailing list, ook op het IRC-kanaal doel) en persoonlijk zou ik een wat
strenger toelatingsregime dan ook zeker niet erg vinden. Ik vind het
systeem dat Erik voorstelde, met referenties, zeker zo gek nog niet.
--
Niels Raijer           |                           "Everyone knows
niels at fusix.nl         |                    that rivers will swell