[Nlnog] Cisco?

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Mon Sep 8 20:53:40 UTC 2003

> Hi,
>
> http://noc.bit.nl/vendors/
>
> Ik stel voor dat we weer wat gaan borrelen op het moment dat Cisco van
> z'n absolute meerderheid af is.

Hm, gaat het dan zo hard, of wil je niet al te snel borrelen ?

nu : 171 members, 234 ports

cisco : 58.74% . Dus 137.45 (?) cisco devices. Er moeten dus ca 21
devices moeten omgeruild worden, (allemaal van cisco naar iets anders), of
41 non-cisco devices bijkomen. Of een mix daarvan.

Wat zit er eigenlijk allemaal bij die 'other' groep van 10% ?
Je list extreme nog apart met 2.12 %, dus ik neem aan dat de 'others'
vendors zijn met <2% aandeel.
Dedicated routers, of allerhande mac vendors van mensen met een PC
als router ?

(Hm, 10%, ca 23 poorten, toch niet zo weinig. Ik ben wel benieuwd wat daar
dan aanhangt).

Boudewijn