[NLNOG] Abuse overzicht 2019

Jurrian van Iersel jurrian at vaniersel.net
Mon Jan 13 08:52:52 CET 2020

Beste NLNOG'ers,

Net als vorig jaar heb ik ook dit jaar weer een jaaroverzicht gemaakt
van de abuse-incidenten in Nederland in 2019. Het overzicht is te vinden
op
https://www.linkedin.com/pulse/jaaroverzicht-computermisbruik-nederland-2019-jurrian-van-iersel.

De publicatie is dit jaar iets later en op een iets andere manier, nl.
als artikel op LinkedIn. Reden hiervoor is dat ze het op m'n werk leuk
vonden een LinkedIn-challenge op basis van de Social Selling Index te
houden; het artikel hier publiceren scheelt mij weer een artikel
schrijven ;) Aangezien in de enige met een technische functie ben die
deelneemt, zou het fijn zijn als je het artikel ook nog even zou kunnen
liken, sharen, enz. zodat ik de marketing- en sales-mensen iets
makkelijker kan verslaan (en kan roepen dat technisch inhoudelijke
artikelen beter zijn dan plaatjes en filmpjes vol technisch incorrect
geblaat).

Met vriendelijke groet,
Jurrian van Iersel