[NLNOG] RIPE77 in Amsterdam!

Erik Bais erik at bais.name
Tue Jul 31 00:20:31 CEST 2018

Ik heb de RIPE meeting Childcare bekeken in Marseille, om te kijken hoe ze het geregeld hadden en wat ze doen.

Nu heb ikzelf geen kinderen meer in deze leeftijd, maar dit is echt super professioneel opgezet.

Het bedrijf die ze hiervoor uitgenodigd hebben om dit te regelen, zijn allemaal opgeleid en gediplomeerde kinderverzorgers.
De dames zijn zeer enthousiast EN de kinderen vonden het heel erg leuk wat ik zo kon zien.

Mochten er mensen hierdoor met gezin naar een RIPE meeting kunnen komen, zou dat in mijn ogen al zeer geslaagd zijn.
Ik heb van verschillende mensen vernomen dat ze het voor Amsterdam serieus gaan overwegen hierdoor.

Mvg,
Erik Bais