[Nlnog] Stichting NLNOG

Peter van Roosmalen peerke at peerke.com
Sun Sep 21 11:21:53 UTC 2014

Hi Job,

> Naar mijn gevoel is de tijd rijp om NLNOG naar een hoger niveau te
> tillen. Om het organiseren van onze activiteiten beter te kunnen
> faciliteren, stel ik daarom voor om "Stichting NLNOG" op te richten.

Ik vind het een mooi initiatief! Ik ben benieuwd welke idee?n er verder nog uit voort gaan komen, maar deze uitwerking is voor mij al een prima basis.

> Het opzetten van de stichting kost rond de 600 euro. De jaarlijkse
> kosten (accountant, bank, drukwerk, etc) schat ik op 2500 euro. Het
> bestuur zal na oprichting een begroting voor 2015 opstellen en deze
> presenteren aan onze community.
>
> Wil je als bedrijf, of op persoonlijke titel, de oprichting van
> stichting NLNOG ondersteunen met een bijdrage? Neem dan contact met mij
> op. Founding-funders zijn van vitaal belang voor het succes van de NLNOG
> stichting.

Om alvast een kleine duit in het donatie-zakje te doen, wilde ik eigenlijk eerst Euro 82,83* doneren, maar voor het gemak maak ik daar Euro 100,- van.

Wie volgt?

?
Groeten,

Peter van Roosmalen

* = Verwijzende naar het ASN van Netwerkvereniging Coloclue, AS8283 .