[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel 29 februari 2012!

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Thu Feb 23 13:55:40 UTC 2012

> [...]
> Caf? van Velsen. We starten rond een uur of 19:00 en gaan door tot het
> eind!
>
> Caf? van Velsen ligt op enkele minuten lopen van Utrecht Centraal
> Station, aan Mariaplaats 8 te Utrecht. Voor meer informatie:
> http://www.cafevanvelsen.nl/
>
> Als je in het caf? aankomt, zoek mij dan even op. Ik deel namelijk
> armbandjes uit waardoor het barpersoneel ons kan herkennen en
> alles op 1 rekening zet, welke we betalen met de drankpot (1408 euro)!
>
> Wat er aan het einde van de avond nog over is van de drankpot

Dat is zeker een goed doel, maar mag ik in dit gezelschap Bits of Freedom,
en/of Steunfonds Open en Stabiel Internet als donatie doel voorstellen ?

http://www.bof.nl/
http://nlnet.nl/SOS-internet/

Het is hard nodig, en als ik het jaarverslag van BoF lees is het aantal
donateurs bepaald niet groot helaas.

(Ik doneer al prive, en als er wat over is doe ik dat wel in de drankpot
;-) )

Met vriendelijke groet , Boudewijn Visser