[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel 29 februari 2012!

Job Snijders job at instituut.net
Thu Feb 23 13:09:32 UTC 2012

Alloah,

Volgende week is het dan eindelijk zover!

De NLNOG nieuwjaarsborrel vindt plaats op woensdag 29 februari 2012 in
Caf? van Velsen. We starten rond een uur of 19:00 en gaan door tot het
eind!

Caf? van Velsen ligt op enkele minuten lopen van Utrecht Centraal
Station, aan Mariaplaats 8 te Utrecht. Voor meer informatie:
http://www.cafevanvelsen.nl/

Als je in het caf? aankomt, zoek mij dan even op. Ik deel namelijk
armbandjes uit waardoor het barpersoneel ons kan herkennen en
alles op 1 rekening zet, welke we betalen met de drankpot (1408 euro)!

Wat er aan het einde van de avond nog over is van de drankpot
doneren we aan Stichting Alpes D'HuZes.

Met vriendelijke groeten,

Job

PS: Sponsoren, vergeet niet het toegezegde bedrag mee te nemen!