[Nlnog] IPv6 router software

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Wed Jan 21 19:53:21 UTC 2009

> On Wed, Jan 21, 2009 at 4:33 PM, Raymond Dijkxhoorn
> <raymond at prolocation.net

> Ik meende dat net af te leiden uit de FN op CCO, maar ik kan scheel
> kijken...

Ik heb het niet gechecked met dynamips, maar ik zie in de FN ook support
voor IPv6+BGP voor de 3745 (dus niet de 3750!);
Ik denk niet dat Arjan scheel gekeken heeft dus; Bovendien, als je ergens
features mag verwachten is het voor een doodnormale software IOS router
met voldoende flash/ram om een "everything and the kitchen sink" image te
kunnen draaien.

Features
IPv6 Routing: IS-IS Support for IPv6
IPv6 Routing: Multiprotocol BGP Extensions for IPv6
Software 	IOS

adv. enterprise k9 / adv ip services k9 , 12.4(21)
[en veel meer/eerdere releases ook al]

Boudewijn