[Nlnog] IPv6 router software

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Wed Jan 21 15:33:04 UTC 2009

Hi!

> Voor een aantal 'kleiere' Cisco's ook het geval, 3750 kan wel ipv4 BGP
> maar IPv6 alleen static, en dus geen BGP v6 support.
>
> ?
> Curieus, want volgens mij kan de 3745 het wel.

Denk je dat? Of weet je dat? We hebben er namelijk met het TAC over
gebeld, en aan den lijve ondervonden bij een klant recentelijk. En stond
niet, en kwam ook niet op de roadmap...

> <rant & troll>
> Wat Extreme betreft: die hadden enkele jaren geleden BGP4 niet eens
> fatsoenlijk onder de knie in XOS dus ik vrees met grote vrezen voor IPv6
> :)
> </rant & troll>

Ach, op zich draaien we redelijk wat BGP met Extremes nu, op doosjes die
Erik ooit ergens wilde neerzetten maar nu elders staan ;)

Bye,
Raymond.