[Nlnog] Atrivo/Intercage brandje naar ams-ix ?

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Wed Sep 24 09:31:53 UTC 2008

Hi!

> Dat snap ik, kan al jaren..kon met Intercage ook. Waar het om gaat is, zoals
> Rejo ook al aan gaf, dat wel degelijk ook anders kan. Waarbij het
> opvoedkundige effect volgens mij groter is, zeker naar upstreams toe. Met een
> filter blok je alleen de offender, door de upstreams aan te pakken dwing je
> in feite de 'gemeenschap' een meer kritische houding aan te nemen ten
> opzichte van hun klanten waardoor je mogelijk voorkomt dat er nieuwe gevallen
> bij komen of dat wanneer dat gebeurd er sneller ingegrepen wordt.

> [...]

Deze lui zijn al eerder compleet afgesloten, destijds is diezelfde meneer
door zijn beide upstreams afgesloten. Destijds door KPN en door ROKSCOM.
Heeft het geholpen? Dan zou ie nu niet WEER dit soort lui hosten, of
wellicht zijn het wel dezelfde lui... Want ook dat staat ter discussie.

Ik denk dat Ecatel / Iquarus / Linkedup / Colinks of hoe ze zichzelf ook
blijven noemen heel korte banden heeft met die lui.

Bye,
Raymond.