[Nlnog] Atrivo/Intercage brandje naar ams-ix ?

Marco Hogewoning marcoh at marcoh.net
Wed Sep 24 08:58:20 UTC 2008

On 24 sep 2008, at 10:53, Alex Bik wrote:

> Dit is dezelfde discussie als destijds over Cyberangels. Depeeren
> heb je jezelf mee, dan ga je al die zooi over transit binnenkrijgen.
> Er zal altijd wel ergens een sukkel zijn die toch transit wil
> leveren aan dit soort clubs.
>
> Ik zou dus zeggen: Peerings up houden en de rommel gewoon stilletjes
> discarden.

Het blijkt in de intercage actie wel degelijk te kunnen, alleen heb je
de ballen nodig om en met elkaar ff af te spreken om ze geen verkeer
te leveren en ten tweede de partijen die dat wel doen op exact dezelde
manier te benaderen.

Dan loop je inderdaad het risico dat er een onschuldige 3e wat hinder
ondervindt, maar ieder weldenkend mens gaat dat snappen de rest van
zijn business redden en wie dat niet doet verdient IMHO niet veel
beter als gezellig naast zijn klant op het strafbankje te zitten.

Groet,

MarcoH