[Nlnog] Atrivo/Intercage brandje naar ams-ix ?

Alex Bik alex at bit.nl
Wed Sep 24 08:53:36 UTC 2008

On Wed, 24 Sep 2008, Marco Hogewoning wrote:

> Voel er wel wat voor om ons gewoon aan te sluiten bij onze US
> collega's. ECATEL depeeren en hetzelfde verzoek doen aan de upstreams.

Dit is dezelfde discussie als destijds over Cyberangels. Depeeren heb je
jezelf mee, dan ga je al die zooi over transit binnenkrijgen. Er zal
altijd wel ergens een sukkel zijn die toch transit wil leveren aan dit
soort clubs.

Ik zou dus zeggen: Peerings up houden en de rommel gewoon stilletjes
discarden.

--
Met vriendelijke groet,
Alex Bik,