[Nlnog] Virbl, logins

Jeroen Wunnink jeroen at easyhosting.nl
Wed Sep 17 12:24:28 UTC 2008

Mag overigens ook even gezegd worden: Een groot deel van m'n kritiek
is van tafel met deze webinterface+opties die er in zitten.
(smarthost optie ben ik nog steeds niet van gecharmeerd, maar goed)

Alleen nog een suggestie om een 'mail report' optie in te bouwen als
er een host op komt ?

Blijkt overigens wel dat vooral forwarders de boosdoeners zijn,
doordat mensen een spammail met virus krijgen die word doorgestuurd.
(even een constatering wat bij ons veelal de oorzaak is van een listing)