[Nlnog] Virbl, de NLWhitelist en telefoontjes

Mark Schouten marks at bit.nl
Fri Sep 12 09:04:45 UTC 2008

On Wed, 2008-09-10 at 16:21 +0200, Teun Vink wrote:
> Notificatie naar de AS-beheerders vanuit Virbl zal in de komende weken
> weer gaan werken, zodat iedereen kan aangeven of en wanneer hij wil
> weten dat hosts in zijn netwerk gelist zijn.

Notificatie kan ik nog niet aanbieden, wel een BETA-login systeem waar
ik graag commentaar op krijg. Hier kun je zien welke hosts in je AS
gelist zijn, en de evidence-headers van de betreffende hosts.

Dus, graag commentaar. Je kunt inloggen op http://virbl.bit.nl/login/

Hier nog meningen over? :)

--
Mark Schouten, Unix/NOC-engineer