[Nlnog] Mogelijke aanstaande delisting Online van de NLWhitelist

Maarten te Paske maarten at tepaske.net
Sun Nov 30 22:35:18 UTC 2008

On Tue, Oct 28, 2008 at 10:55:04PM +0100, Raymond Dijkxhoorn wrote:

> http://online.gebruikers.eu/news.php?readmore=20
>
> Reporting volume zal de komende dagen gaan afnemen. Iets met doorsturen
> van mail -> Ziggo. Van paar honderd duizend mailboxen, en daarin ook
> virussen. Omdat het ongescanned door gezet is.

We zijn nu een maandje verder, maar het lijkt erop dat die mailmigratie
nog loopt:

http://virbl.bit.nl/lookup/?ip=80.12.242.219

Ik heb het al eens tegen Mark gezegd, maar ik snap niet zo goed waarom
virbl geen statement op haar website zet met uitleg waarom Orange niet
gelist wordt. Het zou de acceptatie rond het filteren op de nlwhitelist
denk ik ten goede komen.

Maarten