[Nlnog] nieuwjaarsborrel ?

Niels Raijer niels at fusix.nl
Tue Nov 18 17:14:00 UTC 2008

On Tue, Nov 18, 2008 at 05:12:08PM +0100, Marco Hogewoning wrote:

> Suggesties voor verbeteringen zijn welkom, er ligt al een
> sponsorverzoek in de week bij een aantal organisaties, maar mocht je
> marketingbudget over hebben is een extra sponsor natuurlijk welkom.
> Als tegenprestatie is daar dan de eeuwige roem en een woord van dank
> in de speech van Niels :)

Mijn speeches zijn inmiddels zo beroemd dat ik er niet aan twijfel dat de
sponsorbijdragen zullen binnenstromen! ;-)

Maar serieus, ik hoop veel van jullie weer te zien, want de NLNOG
Nieuwjaarsborrel is *het* moment voor bezinning, plannenmakerij en
toegestane dronkenschap voor heel ISP'end Nederland.
--
Niels Raijer           |            "The Best Thing Since The Beatles
niels at fusix.nl         |              is what magazines will write..."