[Nlnog] Mpls op evpn?

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Tue Mar 11 09:25:18 UTC 2008

Ik zet een vraag door van een partij met wie ik veel samen gewerkt
heb, maar zij zitten zelf niet op nlnog :) Volgens zijn zeggen kon KPN
geen uitsluitsel geven. Ik verbaas me nergens over, hoewel het er bij
KPN heel erg aan ligt met wie je praat. Ik heb vroeger wel eens met
evpn gewerkt, maar heb er nooit MPLS over gedaan. Ik verwacht dat met
name de MTU een probleem kan zijn, hoewel ik nog niet stil had gestaan
bij het Ethertype.

Maar niemand die uit ervaring kan spreken?