[Nlnog] Datacenters Google Map

Michiel Klaver m.klaver at grafix.nl
Mon Mar 10 13:34:04 UTC 2008

Misschien kan iemand al die adressen ook toevoegen op onderstaande link
en het geproduceerde TomTom POI bestand met ons delen?

http://www.tomtom.com/addto/poi-index.php

Met vriendelijke groet,

Michiel Klaver BA.ict
GrafiX Internet B.V.

Stationsplein 20
2907 MJ  Capelle a/d IJssel
The Netherlands

Tel: +31-(0)10-2640210
Fax: +31-(0)10-2640211

- In-house Internet datacenter facility in Capelle a/d IJssel, Holland -