[Nlnog] switch lenen ?

Maarten te Paske maarten at tepaske.net
Wed Apr 11 08:07:19 UTC 2007

Hoi,

Mijn werkgever (www.v2.nl) organiseert het Dutch Electronic Arts
Festival (www.deaf07.nl)) dat vandaag is begonnen. Helaas sloeg Murphy
vanmorgen toe: onze core switch (Alpine 3808) "begaf" het vanmorgen
(meldingen als "CARD_HWFAIL_PBUS_CHKSUM_CPU_PKT_ERROR" en
"Sys-health-check [CPU] checksum error on BPLNE"). Een softwarematige
reboot hielp niet; het apparaat uit- en aanzetten wel... voorlopig.

Omdat ik er niet gerust op ben ben ik benieuwd of iemand iets heeft
liggen dat we kunnen lenen. Ik gebruik de Alpine enkel als layer2 switch
(er staat een Cico 3750 met 16x SFP voor). Ik zoek dus iets dat of de
Alpine vervangt, of iets dat beide apparaten combineert (een layer3
switch met minimaal 1x SFP (SX) en ongeveer 16x gigabit).

Als iemand ons uit de brand kan helpen hoor ik het graag !

Groet,

Maarten
--
"Voor onze veiligheid moeten we een beetje van onze privacy inleveren."
  -- Huis-aan-huisfolder "Nederland tegen terrorisme"