[Nlnog] SIDN nameservercheck

Niels Bakker niels.bakker at ams-ix.net
Tue Oct 17 13:04:36 UTC 2006

On 17 okt 2006, at 14:19, Maurice Sienema wrote:

> Uiteraard moet men zich aan RFC's houden, maar ik formuleerde het
> wat krom, mijn punt is meer dat SIDN een taak opzich neemt, en deze
> slecht ten uitvoer brengt, waardoor ik twijfel of SIDN hiermee moet
> blijven doorgaan.

Om de discussie wat realistischer te maken, met welke RFC heb je een
probleem en wil je overtreden?

Ik vind het op zich niet verkeerd dat SIDN controleert wanneer het
een domein uitdeelt of het daadwerkelijk enige kans heeft om op dat
moment te gaan werken.  Eigenlijk is SIDN dat de eindgebruikers wel
verplicht, ergens.

	-- Niels.