[Nlnog] Contact bij Rokscom/Iqarus?

Daniel van Wijnen daniel at rokscom.nl
Fri Mar 31 08:27:16 UTC 2006

Goedemorgen Raymond,

Ik heb je hierover op 19-3 een mail gestuurt en zojuist telefonisch
contact met je proberen te krijgen.
Wij reageren uiteraard wel op dergelijke meldingen en ondernemen ook
actie.
Via ons netwerk wordt TCP/25 gefiltert en we accepteren de
desbetreffende prefixen ook niet meer van AS29073.
Op verdere stappen kan ik publiekelijk niet in gaan, maar dat we hard
bezig zijn om te kijken hoe we van deze problemen af kunnen komen kan ik
je verzekeren.
Onze filters hebben helaas weinig zin, aangezien de desbetreffende
partij ook verbonden is met Level(3) en Cogent.

Met vriendelijk groet,
Daniel van Wijnen
Website: http://www.rokscom.nl
E-mail: daniel at rokscom.nl
Phone +31 (0)35 626 40 50
Fax   +31 (0)35 626 40 55
Rokscom Internet BV, PoBox 1336 - 1200 BH Hilversum, The Netherlands