[Nlnog] Annex-a router op Annex-b lijn

Arjan van der Oest arjan at vanderoest.net
Wed Jan 25 18:15:50 UTC 2006

*voorzichtig om het hoekje van de deur kijk*

Iedereen nog in een diepe slaap hier?

Volgens mij ben ik echt de eerste van het nieuwe jaar (of iemand heeft me
van de ontvangst lijst geflikkerd) of niet :) ?

Even een vraag waar ik me nog nooit van heb afgevraagd wat voor kwaad het
zou kunnen: als ik een annex-a router op een annex-b lijn hang: kan dat er
voor zorgen dat de aangesloten PABX (nouja, een quattrovox) en de DSLAM
kaart onherstelbaar verwoest?

Bovenstaand scenario is bij een klant gebeurd en die claimt nu schade aan
zn quattrovox EN aan de 'wijkcentralekaart' (God knows hoe ie aan die info
zou moeten komen, maar goed) en stelt ons aansprakelijk en vraagt ons
'creatief' te zijn en met een oplossing te komen.

Mijn eerste reactie was "bullshit" maar ik twijfel toch en in dit geval
heb ik feiten nodig, geen onderbuikgevoelens.

Anyone?

Arjan