[Nlnog] Een borrel EN een GPG key signing ?

Erik Bais erik at bais.name
Thu Nov 10 14:59:33 UTC 2005

At 14:59 10-11-2005, Alex Bik wrote:

>Dat is toch geen probleem? Als jij 1 key hebt en MarcoH heeft er 10, kun
>jij 10x een key van MarcoH signen en MarcoH kan met 10 verschillende keys
>die van jou signen. Dat lijkt me allemaal heel mutual.

hehe.. Dat is idd waar Alex. Ik zie ( op het verstrekken van bier na )
alleen geen reden om 10 keys van Marco te sign'n.

Hoewel het uiteraard heel verleidelijk is om redundant te gaan sign'n, neem
ik het risico wel om maar 1 key van MarcoH te signen.
Mocht het in de toekomst uitwijzen dat ik toch een andere key van Marco had
moeten sign'n, dan gaan we op dat moment wel nog een keer naar de kroeg..
Dan scheelt dat alsnog 8 bier .. :)

Damn zeg.. zijn al die key signing parties van die oeverloze discussie's
over welke key je wel of niet gaat sign'n..
Zijn er ergens signing policies te vinden online ? ( aka peering policies ? )

Mvg,
Erik