[Nlnog] [mford213 at gmail.com: Care2 E-Card from Mark Ford]

Dave Aaldering dave at aalderingict.com
Mon Nov 7 21:22:52 UTC 2005

Op Nov 7, 2005, om 22:15 heeft (( FutureFlex )) Ad Trouwborst het
volgende geschreven:

> Het liefst een plek waar je kunt parkeren ;-)

Voor de deur zijn enkele plekken, en er zijn genoeg parkeer garages
op loop afstand op zich.

Maar ik vraag me af, wil je op zo'n bierfestijn wel met de auto komen?

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering

--
mailto:dave at aalderingict.com -- tel +31(0)316-220002