[Nlnog] [mford213 at gmail.com: Care2 E-Card from Mark Ford]

Dave Aaldering dave at aalderingict.com
Mon Nov 7 20:58:32 UTC 2005

Hallo Allemaal,

> Wordt het niet weer eens tijd een bijeenkomst te beleggen over het
> charter in een geschikt etablissement in de Amsterdamse binnenstad ?
> Kunnen we gelijk de planning voor de nieuwjaarsborrel meenemen.

Laten we deze meeting dan de "end-of-the year NL-NOG borrel (TM) (R)"
noemen.

Ik stel voor donderdag 1 december, bij bijvoorbeeld de Bekeerde
Suster aan de Kloveniersburgwal. Deze brouwerij met achter een te
reserveren soort van "zaaltje" is ook wel bekend van eerdere
bijeenkomsten.

De definitieve locatie laat ik ook graag over aan de "locals" die
meer kijk hebben op de horeca in onze hoofdstad dan ondergetekende
die vooral thuis is in de kroegen cq biertuinen in het Duits-
Nederlandse grensgebied....

Om de boel op gang te helpen:

Het 1e rondje is van mij!

Who's in?