[Nlnog] normaal?

Melchior | Synssans B.V. melchior at synssans.nl
Tue May 31 16:53:02 UTC 2005

Wellicht ligt het aan mij, maar sinds wanneer is het normaal dat wanneer je
support aanvraagt om een server te laten rebooten de desbetreffende engeneer
een ladder pakt, deze naast 1 van je webcams zet en vervolgens een ram geeft
tegen die cam zodat die het niet meer doet?
Leuk om te weten hierbij: de server die gereboot moest worden stond onderin
een rack.

Ligt dit nu aan mij of heet dit opzettelijk vernielen? Het was dat ik
toevallig mee zat te kijken, maar dan zit je opeens wel heel raar te
kijken....

Met vriendelijke groet,
Regards,

Melchior