[Nlnog] normaal?

Sabri Berisha sabri at cluecentral.net
Tue May 31 17:01:48 UTC 2005

On Tue, May 31, 2005 at 06:53:02PM +0200, Melchior | Synssans B.V. wrote:

Hi,

> Wellicht ligt het aan mij, maar sinds wanneer is het normaal dat wanneer je
> support aanvraagt om een server te laten rebooten de desbetreffende engeneer
> een ladder pakt, deze naast 1 van je webcams zet en vervolgens een ram geeft
> tegen die cam zodat die het niet meer doet?
> Leuk om te weten hierbij: de server die gereboot moest worden stond onderin
> een rack.

Een beetje profi club heeft zelf webcams online: zie
http://webcam.bit.nl/ bijvoorbeeld. Dan kan je als klant zelf meekijken
met de engineer. Niks mis mee lijkt me.

Misschien had je een engineer in een bad mood? Om wie gaat het? :)

--
Sabri Berisha,
Juniper Certified - JNCIA #747	| Cisco Certified - CCNA