[Nlnog] normaal?

Pim van Pelt pim at bit.nl
Wed Jun 1 06:24:15 UTC 2005

Hi Jan,

| Ook bij jullie sales afdeling? ;).
Ja.

| Uit interesse (omdat ik 't mogelijk zelf ook wil doen): heeft het nog
| gezeur met de CoLo beheerders opgeleverd om die camera's op te hangen &
| kent iemand wellicht goede camera's met bewegingsmelding die toch niet al
| te duur zijn?
Voor BIT kan ik je daar geen antwoord op geven, omdat wij eigenaar
zijn van onze eigen colocatie faciliteiten. Ik heb in enkele bekende
colo's in amsterdam cam's gezien, en het lijkt me dat men geen bezwaar
hoort te maken mits het beeldveld van de cam beperkt is tot de door
SURFnet afgenomen kooi/(deel)ruimte.

BIT gebruikt axis cam's, we hebben er ook eentje die opneemt en
beweging detecteert. De prijs is subjectief, ik vond het reuze
meevallen.
BIT BV / Ing P.B. van Pelt
PBVP1-RIPE (PGPKEY-4DCA7E5E)