[Nlnog] normaal?

Jan Meijer jan.meijer at surfnet.nl
Wed Jun 1 05:38:39 UTC 2005

On Tue, 31 May 2005, Alex Bik wrote:

> Ja, er hangen op alle deuren naar de betreffende ruimten hele duidelijke
> bordjes waarmee men op de cams gewezen wordt. Je kunt er dus voor kiezen de
> ruimte niet te betreden als je niet met je kop in beeld wilt.

Ook bij jullie sales afdeling? ;).

Uit interesse (omdat ik 't mogelijk zelf ook wil doen): heeft het nog
gezeur met de CoLo beheerders opgeleverd om die camera's op te hangen &
kent iemand wellicht goede camera's met bewegingsmelding die toch niet al
te duur zijn?

Jan

--
http://www.surfnet.nl/organisatie/jame