[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Sat Jan 8 12:01:29 UTC 2005

Tipje voor alle verveelde pc gebruikers:) want dat zijn we toch
eigenlijk als we zaterdag de hele dag op een log zitten te mailen.

Morgen is de eerste race op circuit park zandvoort er weer, gezellig
dus, veel lawaai heel veel auto's 4 uur lang gebulder op de baan.

En een gezellige bar op het circuit om na te borrelen.

En het is gratis:)

www.cpz.nl

Groet Raymond