[Nlnog] NLNOG Nieuwjaarsborrel

Raymond Garnier raymond at garnierprojects.com
Sat Jan 8 11:35:03 UTC 2005

Dus als ik het goed begrijp, staat er binnenkort een klok voor mijn
voordeur waar ik moet klokken als ik wegga en invullen waar ik heen ga
hoe lang ik daar over doe en wat ik daar ga doen.

Hmm ukraine 10 jaar geleden dus:) En kijk wat het gevolg was, je kreeg
de witrus en de ukrainer.
De witrus die de klokken beheerde(lees agent) en de ukrainer die overal
moest betalen om zijn doel te bereiken.

Probleem is dat de witrus de terrorist was en die dus niet gecontroleerd
werd.

Raymond