[Nlnog] Rackmount kits

Alain alain at shockmedia.nl
Tue Aug 9 23:15:21 UTC 2005

Remco Bressers wrote:

> Wij gebruiken deze:
>
> http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AR8006&type=1
>
> Simpele oplossing en geen verloren rackspace.

Deze 'support rails' kun je echter alleen 'recht' bevestigen, en niet
zoals je de 'normale' rackmountkit kunt vastschroeven. Dit is daarom
niet mogelijk bij sommige racks. Overigens bestaan die dingen ook wel
met een hoekbevestiging (zoals 'normale' rackmountkits zijn), alleen kan
ik niet vinden waar je die kunt kopen (heb ik al eerder wat uurtjes in
gestoken). Voor 2u heeft Sun een oplossing die in zo'n beetje elk rack
past (met zo'n hoekbevestiging), alleen 1u helaas niet zover ik weet.

BTW excuses voor die outlookzut...