[Nlnog] Rackmount kits

Alain Gotz Shock Media Alain at shockmedia.nl
Tue Aug 9 23:05:10 UTC 2005

Remco Bressers wrote:
> Wij gebruiken deze:
>
> http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AR8006&type=1
> Simpele oplossing en geen verloren rackspace.

Deze 'support rails' kun je echter alleen 'recht'
bevestigen, en niet zoals je de 'normale'
rackmountkit kunt vastschroeven. Dit is daarom
niet mogelijk bij sommige racks. Overigens bestaan
die dingen ook wel met een hoekbevestiging (zoals
'normale' rackmountkits zijn), alleen kan ik niet
vinden waar je die kunt kopen (heb ik al eerder
wat uurtjes in gestoken). Voor 2u heeft Sun een
oplossing die in zo'n beetje elk rack past (met
zo'n hoekbevestiging), alleen 1u helaas niet zover
ik weet.