[Nlnog] IPv6 {a,b}.gtld-servers.net en reachability

Ruud de Rooij ruud at ruud.org
Sat Sep 25 20:35:13 UTC 2004

On Sep 25, 2004, at 6:00, JP Velders wrote:

> Even snel de GRH-tool van SixXS misbruiken leert zelfs dat er flink
> wat ISP's (die deelnemen in het Ghost Route Hunter project
> http://www.sixxs.net/tools/grh/) beide /48's helemaal niet zien:
> http://www.sixxs.net/tools/grh/compare/?a=2001:503:a83e::/48&b=2001:
> 503:231d::/48
>
> Van de .nl based ISP's vielen mij Luna en Concepts op. :(

luna filtert conform de "relaxed" voorbeelden van gert doering, en /48
prefixes worden geaccepteerd.  blijkbaar krijgen we de bewuste prefixes
niet binnen van onze upstreams.  ik zal er maandag wel achteraan gaan.

	- ruud
--
ruud de rooij | bgp hints - internet routing news, hints and tips
ruud at ruud.org | http://bgphints.ruud.org/