[Nlnog] Read-only list en archieven

Said Ouissal said at ouissal.net
Wed Sep 1 12:26:46 UTC 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Raymond Dijkxhoorn wrote:

> Waarom moet een lijst als NLNOG gesloten zijn, voorbeelden als NANOG
> functioneren toch prima? En ja, je zult dus moeten nadenken voor je iets
> post. Mischien voor een hele opgave voor een aantal onder ons, maar kwaad
> kan het mischien niet ;)

Ik denk dat de mensen die de lijst gesloten willen zien een ander idee
hebben over de gebruik van de lijst dan diegene die het open willen
houden.

De eerste groep mensen wil een interne ISP-only lijst waarop (denk ik)
specifieke zaken TUSSEN ISPs (security, etc) besproken kunnen worden. De
tweede groep wil gewoon een nederlandse NANOG :-). Dus uiteindelijk komt
het neer op de openstaande charter voor de lijst, IMHO.

Groet,
Said.