[Nlnog] ipv6 in colo omgeving

Romeo Zwart Romeo.Zwart at ams-ix.net
Thu Oct 21 20:55:58 UTC 2004

Pim van Pelt wrote:

> Wie is dit ?

> Het gaat bij ons (en naar ik verneem bij meerderen) bijzonder traag!
> Hier moest de Regering eens iets aan doen !(*@

As they say: 'Be careful what you wish for, it may come true'.
Zie: http://www.nanog.org/mtg-0410/marcus.html . De FCC zou
er zo te horen best aan willen beginnen. :)

Overigens, het verhaal klonk vrij genuanceerd - een min of
meer 'balanced view' over de voor- en nadelen van
overheidsbemoeienis in de internetwereld met enerzijds
voorbeelden van dingen die niet vooruit lijkt te komen
zonder De Knoet, e.g. multicast, ipv6. En anderzijds
historische missers als het verplichten van OSI support
voor overheidsleveranciers. :-]

Gr/R