[Nlnog] Virussen

Alex Bik alex at bit.nl
Fri May 21 09:36:59 UTC 2004

On Fri, 21 May 2004, Arjan wrote:

> Wat betreft "geen abuse": abuse is bewust misbruik maken van faciliteiten,
> een virusbesmetting is geen bewust misbruik.

Dat 'bewust' is dan een toevoeging aan jouw definitie van misbruik, in
onze AUP komt het woord 'bewust' niet voor iig. Misbruik is misbruik.

> Abuse straft men in het ergste geval met afsluiting, onwetendheid is
> imho geen reden om mensen zomaar af te sluiten.

Vind ik wel. Tot ze het probleem gefixt hebben. Je bewijst ze daar
overigens een dienst mee, want besmette pc's zijn niet zelden op afstand
door derden te besturen.

> Die persoon betaalt namelijk ook _mijn_ hypotheek.

Oh, en dan is het goed natuurlijk...

Alex Bik,
BIT BV
AB2298-RIPE