[Nlnog] Virussen

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Fri May 21 07:57:59 UTC 2004

Hi!

> Hm. Mijn persoonlijke mening is dat een virus infectie niet onder 'abuse'
> hoort. Daarbij kan je dan 2 FTE erbij gaan nemen puur en alleen om dit
> soort gevalletjes af te handelen. Als laatste is het symptoombestrijding,
> geen genezing van de oorzaak. Dweilen met de kraan open, zogezegd.

We krijgen per dag een dikke 950.000 virussen binnen, meer als de
hoeveelheid spam, en jij vind het geen abuse? Kan, verschillen we van
mening. Dat het dweilen met de kraan open is ben ik niet met je eens. Een
deel van de oplossing is voorlichting, die kun je ze geven als je contact
met ze opneemt. De ervaring is dat het die users een volgende keer wel de
patches uitrollen ect ect. De hoeveelheid infected local users is erg
afgenomen bij MK, we zien daar trend die niet evenredig is met de totals
van de outside virus mail.

Ach, je kan ook niks doen.

Bye,
Raymond.