[Nlnog] 21T online storage

Boudewijn Visser bvisser-nlnog at xs4all.nl
Thu Mar 25 21:00:31 UTC 2004

> Content storage, voor zover ik het heb begrepen. Hoeft niet absurd hoog te
> presteren, vooral betrouwbaar en stabiel zijn en Scalable met een
> hoofdletter S.

In de storage markt is EMC een bekende naam, en ik weet dat het in een
aantal typische enterprise omgevingen (banken, nutsbedrijven) gebruikt
wordt.

Ze hebben redelijk wat informatie op hun website staan.
[http://www.emc.com/products/networked/san/pdf/C997.3_san_mgr_pdg_ldv.pdf,
zie pagina 6 waar ze  SAN, NAS, en CAS (Content Addressed Storage) plaatsen ]

HTH, Boudewijn