[Nlnog] Personeel gezocht

Tycho Eggen tycho at capcave.com
Mon Mar 8 16:06:34 UTC 2004

Hoi Arjan,

On Mon, 2004-03-08 at 17:01, Arjan wrote:

> Ik ben het hier eigenlijk niet zo mee eens. De mensen die hier zitten zijn
> allemaal (sic) gescreent en iedereen weet gerust wat on en offtopic is. Je
> oude C64 leuren is offtopic, een stapel overbodige routers/kasten/oid vind
> ik niet zo offtopic.

Je kunt een oproep doen om te vragen of iemand hardware over heeft oid.
Als je het echt kwijt wil, dan kun je het IRC kanaal mis-/gebruiken.

> Oh, dat mag dan weer wel?

goed, de text kan wel weer anders, maar IMHO heeft dit kennis en
communicatie tot doel en heeft niet primair een winst oogmerk.
Daar mee bedoel ik dat de community er beter van wordt,
niet een bedrijf. If;else zie boven.

--
Tycho Eggen, Capcave B.V.
a: Zonnebaan 17, 3542 EA Utrecht
m: +31(0)6 41 824 855, e: tycho at capcave.com
po: TNE1-RIPE, pki: 0xC3DF0D35, as: 20786