[Nlnog] Personeel gezocht

Dave Aaldering dave at puddingonline.com
Mon Mar 8 15:40:54 UTC 2004

On Mon, Mar 08, 2004 at 04:33:25PM +0100, Arjan wrote:

> Shit, geen bitterballen voor mij :(

Hi Arjan,All,

Jij kunt je altijd nog inschrijven. Overigens kan ik een tipje van de
sluier oplichten, ik ben met een niet nader te noemen leverancier van
dsl cpe equipment aan het onderhandelen over bitterbal sponsoring :)

Daarnaast zal iedereen al de nodige hoeveelheid jolt cola mee naar huis
krijgen. De announcement daarover wil ik ook in de loop van de dag of
morgen doen.

Des te meer reden om mee te doen natuurlijk!

Ik hoor net zelfs dat mijn laatste metgezel in het "behoud het oude
amsix logo" bolwerk ook komt lasergamen. Ene H.S. te AMS-IX.

De nieuwtjes kunnen niet op vandaag....

Met vriendelijke groet,

Dave Aaldering

mailto:dave at puddingonline.com -- tel +31(0)316-220002