[Nlnog] [abuse at omroep.nl: smtp0.mail.omroep.nl whitelisten?]

Raymond Dijkxhoorn raymond at prolocation.net
Mon Jul 5 15:36:04 UTC 2004

Hi Alex,

> Dat is zeker waar, maar daarmee voorkom je nog niet dat er eens een
> keertje een doorheenglipt.

Uit hun mail:

'Kennelijk zijn er via deze mailserver virussen de wereld in gestuurd.
Iets wat we betreuren, maar helaas niet kunnen voorkomen. De meeste
omroepenchecken op virussen, maar niet alle.'

Dat lees ik als, wij doen het niet , maar wellicht doet de omroep het
zelf wel, maar mischien ook niet. De 'zouden' het moeten doen. Ik lees
niet dat ze allemaal filteren, hij geeft impliciet aan 'maar niet alle'.

Ik zelf zou hem whitelisten als ze ALLEMAAL zelf of centraal op die doos
filteren. En dat er dan wat door komt ok. Maar om ze een vrijbrief te
geven terwijl er omroepen zijn die botweg NIETS filteren zou mij te ver
gaan.

Bye,
Raymond.