[Nlnog] Gekte heeft voortaan een naam: Tiscali

Homme R. Bitter homme at cambrium.nl
Tue Jan 20 17:19:28 UTC 2004

On Tue, 2004-01-20 at 18:08, Said Ouissal wrote:

> Dat vraag ik me dus af, als ik het goed begrijp dan is de provider van 538
> aan het filteren (Garnier Projects). Dus het is buitenom Tiscali dat dit
> gebeurt, dus de publiciteit en klanten verlies van Tiscali zou best een
> staartje kunnen krijgen. Of ben ik nu weer heel erg fantasierijk? :)

Garnier heeft geen leveringsplicht aan Tiscali of haar gebruikers,
dus daar vallen geen claims te doen door Tiscali.
Zolang 538 maar niet zegt dat er helemaal niet geleverd mag worden,
maar aangeeft dat er een prijs aan hangt die ze niet willen betalen
kan Tiscali naar haar staartje fluiten. Misschien dat er nog wel een
bodemprocedure of een kort geding komt, maar gezien de "macht" van
538 lijkt me dat zelfmoord voor de PR van Tiscali. Wat mij het meest
logische lijkt, is dat er zonder ruchtbaarheid aan te geven door
beide directies eens een vorkje wordt geprikt of een rondje gegolft
en men het "onderling oplost".

Homme