[Nlnog] http://www.webwereld.nl/nieuws/16281.phtml

Erik Bais erik at is.nl
Fri Sep 19 09:53:42 UTC 2003

/hmm met kvk nog geen problemen gezien..
Heb je een specifieke URL die verkeerd gaat ?

Wel issue's met www.rabobank.nl en www.dnb.nl bij ons vandaan..

Dat lijkt een UUnet/KPN netwerk issue ..

Met vriendelijke groeten,

Erik Bais

-------- I S - I N T E R N E D - S E R V I C E S - B V --------
domeinregistratie - webhosting - colocating - dedicated servers
www.is.nl         -        info at is.nl       -    T: 0299-476185
Gorslaan 18       -         1441 RG         -         Purmerend