[Nlnog] ORF

Sten sten at blinkenlights.nl
Sun Oct 26 12:16:27 UTC 2003

On Wed, 22 Oct 2003, Alex Bik wrote:

> IRC hoort bij het Internet. Het zou jammer zijn als het zou verdwijnen
> omdat de bakken af en toe een DDoS voor hun kiezen krijgen. De machines
> komen voor een deel bij ISP's vandaan die ze hebben laten vallen als een
> baksteen omdat ze de DoS attacks te vervelend vonden en omdat de dozen
> geen geld opleveren. Gelukkig draait bij ons niet alles om geld.

Ging vooral om een netwerk afdeling met cisco's die tegen een
beheer afdeling van hetzelfde bedrijf meldt dat er geen filters worden
gezet want "dat doen we niet voor klanten", meer grote bedrijven
politiek dan geld dus. En na een paar maanden van dat geneuzel dan
geef je het maar op als beheerder.

--
Sten Spans

There is a crack in everything that's how the light gets in.